-
31.05.2016
Wspólpraca z dealerem wynosi ponad 8 lat i nigdy nie miałem żadnych zastrzeżeń do jakości wykonywanych usług.
-
28.05.2016
zmiana samochodu na nowy tej samej marki potwierdza moja ocenę
-
25.05.2016
Samochódem Honda Accord Executive 114 KW z 2006r. przejechałem już ponad 260 tys. km i jestem bardzo zadowolony (to jest 5-te auto w moim życiu). Ten serwis nigdy mnie nie zawiódł. Wcześniej wymieniłem walory i zalety tego serwisu.
-
24.05.2016
ponieważ spełnia moje wszelkie oczekiwania
-
18.05.2016
Usługi wykonane na czas i fachowo, miła obsługa.
-
02.05.2016
Wszystko odbyło się szybko i profesjonalnie. Polecam
-
28.04.2016
Sympatyczna atmosfera , miły klimat , pełna znajomość poruszanych spraw , bardzo miły właściciel.
-
27.04.2016
Ok.
-
19.04.2016
Korzystam już 17 lat z autoryzowanego serwisu Hondy PUH BOSEL Częstochowa i zawsze jestem zadowolony.
-
12.04.2016
Nic dodać nic ująć.Sprawnie i rzetelnie działający serwis i obsługa.Lepiej być nie musi bo jest dobrze.
-
01.04.2016
Profesjonalizm, miła atmosfera, kompetencja Doradcy.
-
30.03.2016
profesjonalne ,grzeczne podejście do klienta ; konkretna informacja.
-
30.03.2016
Sprawnie, uprzejmie w miłej atmosferze.
-
26.03.2016
ponieważ przez 5 lat użytkowania samochodu nie miałam żadnych problemów technicznych z samochodem, pracownicy serwisu sprawnie i fachowo wykonują wszelkie usługi związane z utrzymaniem dobrego stanu technicznego samochodu, służą pomocą w każdej, nawet błahej, sprawie.
-
10.03.2016
Dealer BOSEL w Częstochowie moim zdaniem spełnia wszystkie warunki ,zarówno przy obsłudze klienta ,jak również techniczne i lokalowe.
-
09.03.2016
Rzetelność , profesjonalizm , jakość
-
02.03.2016
Wysoki poziom obsługi, kultura osobista , uprzejmość, szybkość i fachowość .
-
10.02.2016
Jak na tyle odpowiedzi na tyle pytań, to ta prośba jest nie na miejscu...
-
03.02.2016
Fachowa i kompetentna obsługa dealerska.
-
27.01.2016
Uzyskałam pomoc szybko i konkretnie