Ambasador Hondy Claude Sage odebrał pierwszy egzemplarz Hondy NSX w wersji europejskiej. Kluczyki do auta w kolorze czerwonym wręczył Claude’owi Taku Kasahara, prezes oddziału Honda Motor Europe France. Uroczystość odbyła się w Monako.
Pan Sage jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym firmy Honda Switzerland oraz członkiem klubu Honda NSX & Sportscar Club. Claude może sie także poszczycić bogatym doświadczeniem związanym z ewolucją tego kultowego samochodu sportowego.
Claude rozpoczął swoją przygodę z projektem NSX w 1984 roku od stworzenia modelu HP-X (Honda Pininfarina eXperimental). Prototyp powstał w ramach współpracy Hondy i włoskiej firmy projektowej Pininfarina. Pod maską samochodu pracował silnik Honda V6 przeniesiony z bolidu Formuły 2. Claude pełnił rolę kierowcy testowego w Turynie i w Tochigi w Japonii, po czym projekt przybrał nazwę New Sports eXperimental, co oznaczało rozpoczęcie prac na pierwszą generacją modelu NSX. Działania mające na celu stworzenie samochodu produkcyjnego rozpoczęły się w 1989 roku, przy czym w nowym projekcie Claude zachował rolę kierowcy testowego.
W 1993 roku, prototyp NSX, którym jeździł Claude, posłużył jako baza do opracowania modelu NSX przeznaczonego do wyścigu Le Mans. W tym samym roku został on poproszony o przejęcie roli managera tego samochodu podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans.
Podczas odbierania kluczyków do nowego NSX-a, Pan Sage powiedział: „Nowy NSX jest nowoczesnym samochodem sportowym, powstałym z połączenia zaawansowanych rozwiązań technicznych z japońską tradycją, w związku z czym podąża tą samą drogą, co pierwszy NSX.”